Bestellen
Bestellen
Levering
Levering
Nummerbehoud
Nummerbehoud
Klantenservice
Klantenservice
Verzekeringen
Verzekeringen
Aftersales
Aftersales
Faq
Faq
Phoneshop
Phoneshop
Overige
Overige
Verzekeringen

Garantieverzekeringen

Alle door ons geleverde gsm-apparatuur voldoet aan de hoogst mogelijke kwaliteitseisen, waarop de reguliere fabrieksgarantie van toepassing is. Het gaat hier om uiterst kwetsbare apparatuur waarvan de prijs, indien deze niet gelijktijdig wordt aangeschaft met een abonnement, bij schade aanzienlijk hoger blijkt te liggen dan de zwaar (door het abonnement) gesubsidieerde prijs, die u er wellicht voor betaalde. Daarom bieden wij speciaal voor onze klanten, in samenwerking met Actua, het €uropoints® Telecommunicatie Zekerheidsplan®. Hiermee bent u tegen een uiterst scherpe maand- of jaarpremie verzekerd van wereldwijde dekking.

Silver Service*

€ 4,95 per maand voor apparatuur tot € 300,-
€ 5,95 per maand voor apparatuur tot € 600,-
€ 6,95 per maand voor apparatuur tot € 1.200,-

Wereldwijde dekking in geval van:
- Beschadiging of totaal verlies als gevolg van vallen, stoten, vocht en overige van buiten komende onheilen, waarbij na schade het toestel (of de restanten daarvan) nog aan assuradeuren kunnen worden overlegd.

Gold Service*

€ 6,95 per maand voor apparatuur tot € 300,-
€ 7,95 per maand voor apparatuur tot € 600,-
€ 8,95 per maand voor apparatuur tot € 1.200,-

Wereldwijde dekking in geval van:
- Beschadiging of totaal verlies als gevolg van vallen, stoten, vocht en overige van buiten komende onheilen, waarbij na schade het toestel (of de restanten daarvan) nog aan assuradeuren kunnen worden overlegd.
- Diverse vormen van diefstal (uitgezonderd diefstal uit auto).
- Verklaarbaar verlies en diverse vormen van afdreiging.

Platinum Service*

€ 9,75 per maand voor apparatuur tot € 600,-
€ 10,95 per maand voor appartuur tot € 1.200,-

Wereldwijde dekking in geval van:
- Beschadiging of totaal verlies als gevolg van vallen, stoten, vocht en overige van buiten komende onheilen, waarbij na schade het toestel (of de restanten daarvan) nog aan assuradeuren kunnen worden overlegd
- Diverse vormen van diefstal (alsmede diefstal uit vervoermiddelen mits en voor zover de mobiele apparatuur is geborgen in een met een deugdelijk slot afsluitbare kofferruimte of handschoenenkastje e.d. in een goed afgesloten vervoermiddel en verbreking van beide wordt aangetoond d.m.v. het originele politieaangifte bewijs)
- Verklaarbaar verlies en diverse vormen van afdreiging
- Verlengde garantiedekking
- Kosten van eventuele heraansluiting op het netwerk na een gedekte gebeurtenis.
- Dekking tegen misbruik van de aansluiting na diefstal of een ander gedekt evenement tot een bedrag van max. € 3.500,-
- Een tijdelijk vervangend toestel bij gedekte reparatieschade binnen Nederland en betaling van eventuele huurkosten in het buitenland

iPhone Service*

€ 12,45 per maand voor alle Apple gsm-apparatuur

Wereldwijde dekking in geval van:
- Beschadiging of totaal verlies als gevolg van vallen, stoten, vocht en overige van buiten komende onheilen, waarbij na schade het toestel (of de restanten daarvan) nog aan assuradeuren kunnen worden overlegd
- Diverse vormen van diefstal (alsmede diefstal uit vervoermiddelen mits en voor zover de mobiele apparatuur is geborgen in een met een deugdelijk slot afsluitbare kofferruimte of handschoenenkastje e.d. in een goed afgesloten vervoermiddel en verbreking van beide wordt aangetoond d.m.v. het originele politieaangifte bewijs)
- Verklaarbaar verlies en diverse vormen van afdreiging
- Verlengde garantiedekking
- Kosten van eventuele heraansluiting op het netwerk na een gedekte gebeurtenis.
- Dekking tegen misbruik van de aansluiting na diefstal of een ander gedekt evenement tot een bedrag van max. € 3.500,-
- Een tijdelijk vervangend toestel bij gedekte reparatieschade binnen Nederland en betaling van eventuele huurkosten in het buitenland
* De polisvoorwaarden zijn bij Actua opvraagbaar.
** Voor een iPhone is alleen de iPhone Service mogelijk. Omgekeerd is de iPhone Service ook alleen in combinatie met een iPhone mogelijk.

Let op!

Genoemde prijzen zijn inclusief assurantiebelasting, maar exclusief de eenmalige poliskosten van € 13,- die door ons aan u berekend worden (bij verzending van uw telefoon). Bij jaarbetaling van de premie wordt ineens 11 keer in plaats van 12 keer de maandpremie in rekening gebracht. De maand- of jaarpremie wordt per automatische incasso van uw bankrekening geïncasseerd.

Verzekering aanvragen

Indien u een verzekering wenst, kunt u deze alleen direct bij aanschaf van een toestel bij Phoneshop aanvragen of binnen 7 werkdagen na verzending van uw bestelling door Phoneshop. Heeft u nog geen order geplaatst? Voeg dan de Actua polis van uw keuze toe aan uw bestelling in Stap 1 van het bestelproces. Heeft u de order al geplaatst en wenst u binnen 7 werkdagen na verzending de verzekering alsnog aan te vragen? Klik dan op de link €uropoints® Telecommunicatie Zekerheidsplan® om het formulier te downloaden.

Wat te doen bij schade?

In geval van schade neemt u telefonisch contact op met Actua Assurantiën B.V. op telefoonnummer 010 - 4477100. U ontvangt dan instructies hoe te handelen. In de regel zullen zij een defect toestel bij u op laten halen voor reparatie en het toestel na reparatie zo spoedig mogelijk terugbezorgen (afhankelijk van de snelheid van het reparatie- of omruilproces bij de reparateur of fabrikant).

Wat te doen bij diefstal?

Bij diefstal zal, voor zover meegedekt onder het gekozen verzekeringspakket, in de regel binnen 48 uur na ontvangst van het goedgekeurde schadeformulier met toebehoren een nieuwe toestel worden (eenzelfde of een vervangend model, of eventueel tegen bijbetaling een ander merk/type binnen het leverbare assortiment).
Het eigen risico bedraagt € 25,- in all-claims. Alleen bij misbruik van de aansluiting door derden (zoals opgenomen in het Platinum Service contract) geldt een aanvullend eigen risico van € 45,-. In geval van schade als gevolg van diefstal of vermissing binnen 6 maanden na de ingangsdatum van de verzekering geldt voor verzekerden of gebruikers beneden de 25 jaar een extra eigen risico van 25% van het schadebedrag met een maximum van € 65,-.

Waardecheques

Indien u een nieuw toestel bestelt via onze webshop en deze (gedeeltelijk) middels een Actua waardecheque wenst te voldoen, plaatst u de order op de reguliere wijze. Wacht met het verrichten van de betaling. Vervolgens stuurt u de originele en ondertekende waardecheque naar ons in. Na ontvangst zulen wij de waarde van de cheque in mindering brengen op het bedrag van uw bestelling. Voor betaling middels waardecheque zal € 25,- aan administratiekosten in rekening gebracht worden.