Klantenservice
Faq
Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Het is mogelijk om bij het plaatsen van een order te kiezen voor afhalen van uw bestelling. U haalt uw bestelling dan af in onze vestiging aan de Elbe 25, 2491 BT Den Haag.
De betaalmogelijkheden bij de Phoneshop zijn PIN, contant en creditcard (+ 3,5%).
Hoe kan ik mijn geleverde toestel omruilen?
Consumenten hebben recht op een afkoelingsperiode van 14 dagen na ontvangst van het product. Zij mogen een product binnen die periode retoursturen/retourbrengen. Graag wijzen wij u er op dat het pakket alleen retourgenomen wordt indien het toestel en bijbehorende accessoires in volledige nieuwstaat verkeren. Onderdelen behoren nog in de originele verpakking te zitten en voorzien te zijn van de originele stickers en beschermfolie. Tevens dient het toestel ongeregistreerd/ongeactiveerd te blijven.
Let op!
Indien het pakket niet aan bovenstaande richtlijnen voldoet, zal retourname niet mogelijk zijn. Wanneer het toestel retourgenomen wordt, zal het aankoopbedrag binnen 14 dagen aan u worden gecrediteerd. Voor omruiling worden eenmalig verzendkosten (€ 6,95) berekend.
Wat te doen als mijn bestelling vermist blijkt te zijn?
Neem te allen tijde contact op met Phoneshop om melding te maken van de vermissing. Phoneshop heeft alle pakketten verzekerd bij PostNL. Na melding van vermissing of diefstal van uw toestel tijdens de verzending wordt een onderzoek gestart. Gedurende dit onderzoek zal geen nieuw toestel worden verzonden. Een nieuwe zending zal plaatsvinden nadat het onderzoek van PostNL is afgerond.
PostNL zal voor het onderzoek vragen om een schriftelijke verklaring waaruit blijkt dat het pakket niet in ontvangst is genomen door de geadresseerde. Een snelle reactie op dit verzoek bespoedigt de afhandeling van het onderzoek.
Wordt er een Nederlandse handleiding bij mijn toestel verzonden?
Om de prijzen van onze toestellen scherp te houden en omdat de beschikbaarheid van toestellen in het buitenland doorgaans aanzienlijk beter is, kopen wij ook toestellen in het buitenland in. Hierdoor worden populaire toestellen bij ons altijd als eerste aangeboden. Bij buitenlandse toestellen bevindt zich niet altijd een handleiding in de Nederlandse taal. Deze kunt u veelal zeer gemakkelijk op internet vinden. Via sales@phoneshop.nl kunt u een exemplaar aanvragen. Deze zullen wij u dan per e-mail toesturen.
Hoe kan ik mijn geleverde toestel retourneren?
Consumenten hebben recht op een afkoelingsperiode van 14 dagen na verzending van het product. Zij mogen een product binnen die periode retoursturen/retourbrengen. Graag wijzen wij u er op dat het pakket alleen retourgenomen wordt indien het toestel en bijbehorende accessoires in volledige nieuwstaat verkeren. Onderdelen behoren nog in de originele verpakking te zitten en voorzien te zijn van de originele stickers en beschermfolie. Tevens dient het toestel ongeregistreerd/ongeactiveerd te blijven.
Let op!
Indien het pakket niet aan bovenstaande richtlijnen voldoet, zal retourname niet mogelijk zijn. Wanneer het toestel retourgenomen wordt, zal het aankoopbedrag binnen 14 dagen aan u worden gecrediteerd. Voor omruiling worden eenmalig verzendkosten (€ 6,95) berekend.